31. maj 2024

Poročna škatlica

Trenutno je sezona takšnih in drugačnih zakramentov, porok, rojstev in rojstnih dnevov. 

Darilne škatlice so v zadnjem času zelo pogoste kot darilo za takšne dogodke.

Tudi sama sem izdelala poročno škatlico.

 



 

Ker nisem imela primernega papirja sem vzela svetlečo bež osnovo in se spomnila izziva iz prejšnjega tedna, ter z vročim embosiranjem naredila vzorce na posamezne stranice škatlice.

 Notranjost sem okrasila s kuverto, verzi in izrezi, sredino pa krasita zaljubljena bela goloba.

 

Škatlico prijavljam v Craftalnico za Izziv #360: ŠKATLICA.

 

 Vabim vas, da si ogledate moje prejšnje objave. 

 

 

 

 

3 komentarji:

  1. Zelo, zelo lepo izdelana poročna škatlica. Navdušena sem nad zaljubljenema pticama v sredini. Tudi barvni izbor je odličen.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, ker z zelo lepo škatlico sodeluješ pri CRAFT-alnici.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito škatlico si naredila :-)) Lepo si jo sestavila!
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFTalnici ❤️

    OdgovoriIzbriši