6. maj 2024

Bodi kot VRANA

Hčerki se v zadnjem času velikokrat sanja o vranah, zato sem malo raziskovala, kaj je pomen vran v sanjah. Te razlage sanj, so skoraj vedno enake, ča si pesimist si jih vedno razlagaš, da se ti bo nekaj slabega zgodilo, če si optimist izbereš razlago, ki prinaša dobre novice.

Konec lanskega leta, sem obiskala začetni tečaj risanja, naučila sem se osnov, kot so prespektive, sence, tone, oblike....stvari so mi malo bolj jasne, kot so mi bile pred tečajem. Sedaj mi je jasno zakaj nekdo riše vodoravne in poševne črte po listu preden začne z barvami :).

In ker nisem ostala pri svinčniku, so me čisto očarale akvarelne barvice, ali kar po domače vodene barvice.

No, da se vrnem k vranam, hčerki sem narisla in pobarvala z akvarelnimi barvicami eno vrano, za katero sem sigurna, da s seboj prinaša dobre novice.


Be like a crow:
- collect shiny things,
- hop happily down the street for no apparent reason
- scream laudly when you see your friends 
 
 

  Vabim vas, da si ogledate moje prejšnje objave.  
 






1 komentar: