7. maj 2024

Čestitka za 80 rojstni dan - vroče embosiranje

Ko gre mami na rojstni dan k svojemu bratu in ta dopolni 80 let se spodobi, da je na čestitiki skupna slika.

 

Čestitko prijavljam v Izziv #359: VROČE EMBOSIRANJE na strani Craftalinice.

Vroče embosirani so črni "krogec" in številka 80.

 


Objavo izkoristim še za prošnjo za spremljanje mojega bloga.

Pred časom sem zaradi težav na mojem blogu izgubila vse vas, ki ste me spremljali in vmes pogladali kaj sem lepega ustvarila.

Prosim, da se z gumbom SPREMLJAJ na koncu strani prijavite na spremljanje mojega bolga in e-mail obvestila.

 V kratkem vam pripravim lepo darilo, zato me spremljajte.

 

3 komentarji:

  1. Krasna osebna voščilnica. Hvala, da si se nam pridružila na izzivu v CRAFT-alnici, kjer sem tokrat gostja. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, ker z zelo lepo voščilnico sodeluješ pri CRAFT-alnici.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo si ustvarjala. vala za družbo v Craft-alnici. Goga

    OdgovoriIzbriši