6. julij 2020

Moška voščilnica




Po dolgem času se spet spuščam v ustvarjalne vode. Vse kar sem se naučila ni bilo pozabljeno, le da je bilo postavljeno na stranski tir. Zgleda, da je ustvarjanje res del človeka, nikoli ga popolnoma ne izpusti. Tisti notranji glas, da nekaj manjka nikakor ni hotel utihniti, vsake toliko časa sem se spomnila na polno omaro pripomočkov, materialov in vse bolj pogrešala ustvarjanje.


Danes pa vam pokažem moško voščilnico, ki jo prijavljam v CRAF-talnico Izziv #264: MOŠKA ali FANTOVSKA VOŠČILNICA.

  


V kratkem vam pokažm več mojih izdelkov. Upam, da mi bo uspevalo in bom objavljala sproti. Želim vam prijetno ustvarjanje in veliko ustvarjalnih idej v tem vročem vremenu.

4 komentarji:

  1. Kako fletno so kombinirala čas, brke in kravato - res ta prava moška :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna moška voščilnica. Vesela sem, da so te pripomočki priklicali nazaj med nas. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo si ustvarjala, Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno čestitko si naredila in jo zelo lepo in simpatično sestavila :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v moškem izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši