11. september 2020

OZADJE IN NAPIS

V Craft-alnici je novi izziv: OZADJE IN NAPIS, zato vam pokažem prvo stran voščilnice, narejeno v mix media tehniki. Dodan pa je natisnjen tekst. 

Ozadje sem izdelala z distress blazinicami, stencilkami, štampiljkami in s črnim flomastrom sem dodoala detajle. Na tem ozadju je uporabljena stencila "pike" katero sem izdelela kar sama. Iz prozorne folije A5 sem s pomočjo rezalne šablone izrezala pikice oz. krogece. Šablona se mi zdi zelo uporabna za različne priložnosti. Zato prijalvjam še v izziv As you likeit challenge: favourite stencil and why.

Prijavljam še v izziv Creative artiste mixedmedia: AG; Scrapping 4 fun challenges AG 

Vabim vas, da si ogledate moje prejšnje objave. 

 

6 komentarjev:

  1. Čudovito ozadje si ustvarila! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  2. Fantastično ozadje. Hvala, da si se nam pridružila vg Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito ozadje in čisto v mojih barvah. Zanimiv abstrakten izgled si dosegla z vsemi tehnikami. Hvala, ker sodeluješ na CRAFT-alnici. Keti (gostja)

    OdgovoriIzbriši
  4. Gorgeous design and colours - a fabulous card
    Thanks for joining our As You like It challenge this time
    Lorraine x

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno pisano ozadje si ustvarila; že kar malce vleče na mešano tehniko :-)) Zelo lepa voščilnica je nastala!
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno

    OdgovoriIzbriši
  6. Stunning! I love the vibrant colours; thanks for joining us at Creative Artiste!!

    OdgovoriIzbriši