19. julij 2017

Rokova prva svečka

Nečak Rok je pihnil svojo prvo svečko, zato sem mu naredila voščilnico v modri barvi, ki pa je kot nalašč za Izziv Craft-alnice: BELO-MODRA + 1.

Zraven sem še pipravila dva dnevna časopisa z dne, ko je mali Rok prikukal na svet, celo leto sem ju skrbno čuvala. Časopisov je bila vesela predvsem Rokova mamica :).






7 komentarjev:

  1. Kako lepo darilo in čudovita, ljubka voščilnica za malega nečaka. Le kaj si bo čez, recimo 20 let, mislil o času, ko je bil star 1 leto.
    Hvala, da si se nam pridružila v CRAFT-alnici :)

    OdgovoriIzbriši
  2. O, kako lepa voščilnica za prvi rojstni dan. Hvala, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kakšna luškana voščilnica za prvi rojstni dan. Pa kako dobro si se spomnila tole z časopisi. Super ideja in verjamem, da je bila mamica zelo vesela.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna voščilnica za nečakov rojstni dan. Verjamem, da je bila njegova mama vesela tudi darila.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasen body si naredila :-)) Lepa voščilnica.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako ljubek bodi za malega Roka! :) Ideja s časopisi za darilo pa je enkratna in čisto sem navdušena! Si mi dala super idejo, ki jo bom lahko kmalu uporabila! :)

    OdgovoriIzbriši