7. maj 2015

Vijola ikebana

Te ikebane so me kar prevzele ...nastala je nova, v vijoličbni barvi.

Voščilnico sem začela delati po izzivu Ustvarjalnega dotika, kjer je tema ozadje.

Na tej voščilnici sem uporabila ozadje narejeno z odtisom embosirne mapice in distress blazinico ter malo vode, ko pa sem voščilnico končala sem ugotovila, da so barve točna takšne kot je tema v Craftalnici.





Izzivi:
Craftalnica - Slika kot inspiracija
Cardmania challenges - Pearls and swirls
Fun with shapes an dmore - Stempeltechnik






6 komentarjev:

  1. Bogata voščilnica je nastala in naredila lepo ikebano. Lepo si jo sestavila :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nama po dani sliki v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Oooo vintage v zelno vijolični kombinaciji. Zelo lepo in bogato.
    Hvala, da si se nama pridružila in srečno pri izzivu Craft-alnice. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  3. Sem se nasmejala, ob besedi "Ikebana"; tebi so vse ikebane čudovito uspele.

    OdgovoriIzbriši
  4. je simpatična zelo, obožujem takšne ikebane :)))

    OdgovoriIzbriši