17. marec 2015

Tresoča ribica

Tresočke so me čisto prevzele in ko sem dobila naročilo za ribiča, sem takoj pomislila na tresočko v obliki ribice :).
Uporabila sem digitalno štampiljko (oz. digitalno pobarvanko), ribico sem izrezala kar s skalpelom in jo napolnila z rožicami za našivavanje. Ribnik in njegovo okolico sem pobarvala z distressi, prav tako ribiča in na koncu vse skupaj popestrila z izrezi oblačkov in zelenja, ter nekaj štampilj.

Na koncu sem z izdelkom zelo zadovoljna prav tako tudi naročnica :).



Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
Ko me ijnspirira # 35: Tresočka 
Cute Card Thursday: Celebrate


4 komentarji:

  1. Čudovita je. Zelo domiselneo si naredila ribico :)

    OdgovoriIzbriši
  2. To pa je ulov in še tresočka hkrati :) Dobro si tole izdelala in vesela sem, da si se nama pridružila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Se ribič kar malo začudil ob tej čudoviti ribici. Super si jo sestavila.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako si tole odlično izvedla. Ribica tresočka mi je zelo všeč in verjamem, da je bila naročnica več kot zadovoljna!

    OdgovoriIzbriši