07. februar 2011

Valentinovo se bliža

Kot ponavadi delam vse v zadnjih minutah, zato sem tudi mislila, da se tokrat ne bom prijavljala na SLO craft-alnico, saj še nimam nobenega izdelka.

Vendar sem na otoku videla ježke ciracare in ti so me tako navdušili, da sem takoj naredila voščilnico z ježkom.



Prvič sem poskušala delati z das maso in enega izmed srčkov sem polakirala z rdečim lakom za nohte, želela sem ga nekje uporabiti, pa nisem vedela kako. Pravo mesto zanj sem našla na tej voščilnici.

Voščilnico prijavljam na izziv:

Crazy 4 Challenges C4C7: Valentine's Day card

Simon Says... LOVE is in the air!!!

Secret Crafter Challenge #120 - VALENTINE

Wild Orhids Challenge: Challenge 16 – Love is ….

All sorts Challenge- LOVE LOVE LOVE

Double Dutch Dhallenges - DDC#61 - Love Is In The Air

Paper take weekly - Have A Heart

Challenge #19 ♥ Herzen ♥ - Gastdesigner-Call



11 komentarjev:

  1. Beautiful valentine creation thank you for sharing it with us at the SCSC
    hugs Kate xx

    OdgovoriIzbriši
  2. Wow Beautiful card, and fabulous design and layout,

    thanks for sharing with us at Secret Crafter: 120 Valentines

    Good luck with the challenge,
    Hugs Bridget :) x.
    SCSC DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Gorgeous card :-) The image is just sooo cute and the papers and design are fab :-)

    thanks for joining us on the Simon Says Stamp Challenge :-)
    luv
    Lols x x x

    OdgovoriIzbriši
  4. please consider turning off word verification x

    OdgovoriIzbriši
  5. thanks for sharing with us at Cards and More, wonderful card, so romantic!
    good luck, best wishes from patty

    OdgovoriIzbriši
  6. Oh, this is so very lovely! I really love it! Thank you for joining us at Cards und More! xx Bianca

    OdgovoriIzbriši
  7. Awww...such a sweet card!
    Thanks for joining us at the SCSC!
    Helen x

    OdgovoriIzbriši
  8. Thanks for jojing us at Double dutch you make a very lovely card.

    OdgovoriIzbriši
  9. Oh, this is very cute! Love the image! Thanks for joining us at CuM!
    Hugs Doris

    OdgovoriIzbriši
  10. Res luškana čestitka. PB ježki so zakon :) Pa še nekaj malega zate na mojem blogu :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Hi there, just stopping by to say how delightful your blog is. Thanks so much for sharing. I have recently found your blog and am now following you, and will visit often. Please stop by my blog and perhaps you would like to follow me also. Have a wonderful day. Hugs, Chris
    http://chelencarter-retiredandlovingit.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši