28. avgust 2010

Dobra vila

Že pred časom sem od mamine prijateljice dobila vrečko raznega materiala, zraven pa še en kozarec za vlaganje poln raznih drobnih stvari.



Ker nikoli ni dovolj časa, sem se prejšnji teden končno spravila zraven in sortirala dobljen material.

V kozarcu so bile perlice, izdelki pripravljeni iz perlic, vrvice in nekaj trakov. Večino perlic sem sortirala, ostalo pa jih je še nekaj vendar so med seboj zelo podobne in zato iščem pogum, da sortiram še tiste.



Trakove pa sem vse zlikala, saj so bili zviti in zgubani ter jih zvila v kolute. Trakove z resicami pa sem zlikane navila na karton, sortirane pa sem zložila v škatle za čevlje zraven k moji zalogi.





Mamina prijateljica mi je razložila, da je dobila material od gospoda, katerega pokojna žena je šivala punčke oblečene v narodnie noše. Ker gospod materiala več ni potreboval ga je podaril mamini prijateljici, ona pa meni.

Ker gospoda ne poznam, mu bova z mamino prijateljico ob novem letu poslali čestitko in zahvalo, seveda iz dobljenih materialov.

Menda je bil gospod vesel, da je material prešel v roke, ki ga bodo uporabile na podoben način, kot ga je uporabljala njegova žena.

Kakšen izdelek mu bom poslal boste videle ob novem letu.

2 komentarja:

  1. Lepa gesta od gospoda, da je material podaril naprej!

    In ti imaš prav lep red...Bi se morali zgledovati po tebi - tudi jaz.

    OdgovoriIzbriši
  2. Spoštovana, iz buč sem naredila že mnogo aranžmajev, toda tako originigalnega nisem še videla, dovoli mi, da ti iskreno čestitam, žal nimam nobene slikce, da bi jo delila s teboj ..... prvič sem se srečala z bučami, ko sem v gostišču METULJ v NG videla meseca aprila povoskano izdolbeno božansko bučo z najmanj 50 tulipani, od takrat naprje norim za bučami. Mislim, da sem bila tudi med prvimi, da sem naredila žalni aranžma za dan mrtvih. Moram pogledati v moji zbirki, ker nekje bi morala imeti kako slikco aranžma, saj ga naredim vsako leto. Želim ti vse dobro in še mnogo, mnogo ustvarjalnega dela, s spoštovanjem Alenka iz Grčne, Nove Gorice

    OdgovoriIzbriši