30. junij 2010

Čas porok 2. del

Porok je veliko in zato je bilo potrebnih narediti kar nekaj voščilnic.


Na rumeno osnovo sem zalepila okrasni papir (kupljen v Leonardu) nanj pa sem s toplo pištolo zalepila natisnjeni figurici in tako ustvarila 3D videz. Okrasila sem še s srčkom iz okrasne žice in papirnatimi kalami iz domačih zalog.



Da niso vse voščilnice standardno 4-kotne sem iz predne strani izrezala srček kateri se odpre. Povezala z okrasnim trakcem, s prstanom pa okrasila vložen list namenjen pisanju verza, pod njim pa se nahaja digitalni odtis (WeddingKitCherokeezDesignz).



Na belo osnovo sem zalepila roza papir, nanj pa natisnjen poročni motiv. V zgornjem kotu sem sredinsko vrtnio zalepila s toplo pištolo in ustvarila 3D videz ob strani pa zalepila keramični vrtnici iz domačih zalog. Listi vrtnice so narejeni iz blaga.

Vsaka je narejena v svoji barvi in vsaka na svoj način, pa vendar je vsaka lepa in nekomu najbolj všeč. In vsaka je izpolnila svoj namen.

Ni komentarjev:

Objavite komentar